Drodzy Klienci! Naszym celem jest, aby wszystkie produkty oferowane w sklepie "BezpiecznyKoszyk.pl", były zawsze w atrakcyjnych cenach. Jest to możliwe między innymi dzięki wprowadzeniu zapłaty w formie "Blik na telefon". Dzięki temu, unikamy prowizji do operatora bramki płatności, a koszt produktu ulegnie obniżeniu. Zapraszamy do stałej współpracy.

MOW edycja polska REBEL

Symbol: 7612577200221
Dostępność: Mało
79.66
szt.
Zamówienie telefoniczne: 691800733 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
12
  • Odbiór osobisty 0
  • Paczkomaty InPost 12
  • Poczta Polska 15
  • Poczta Polska (Pobranie) 20
  • Kurier (Pobranie) 20
  • Kurier 35

Muusisz spróbować tej gry!

Zagoń krowy i zaprowadź je do obory, ale strzeż się tych, przy których roją się muchy! MOW to prosta i angażująca gra, w której kolejno zagrywamy karty do stada znajdującego się na stole. Jeśli nie możemy lub nie chcemy dołożyć kolejnej, wszystkie wyłożone krowy trafiają do naszej obory. Sęk w tym, że niektóre z nich zabierają ze sobą muchy - zwycięzcą zostanie ta osoba, która będzie miała najmniej owadów, gdy gra dobiegnie końca.

Na czym to polega?

  1. W zależności od liczby graczy do zabawy wykorzystujemy jedną lub dwie talie krów. W każdej z nich znajduje się 48 zwierząt o różnych numerach. Niektórym z nich towarzyszy od 1 do 3 much (jest to oznaczone na górze karty).
  2. Każdy z graczy musi wykonać w swojej turze dwie akcje: zagrać kartę krowy z ręki i dobrać nową kartę.
  3. Karty z ręki dokładamy do stada znajdującego się na stole. Dokładana karta musi mieć niższy albo wyższy numer niż pozostałe karty w stadzie. Umieszczamy ją na odpowiednim końcu rzędu.
  4. Jeśli któryś z graczy nie może lub nie chce dołożyć karty do istniejącego stada, zbiera wszystkie krowy znajdujące się na stole i umieszcza zakryte przed sobą, tworząc oborę. Następnie zagrywa kartę z ręki tworząc nowe stado.
  5. Oprócz zwykłych zwierzaków, w grze występują też krowy specjalne o wyjątkowo uciążliwych efektach i dużej liczbie towarzyszących much. Pozwalają zastawiać pułapki na przeciwników i zmieniać sytuację wokół stołu.
  6. Gra kończy się, gdy któryś z uczestników będzie miał 100 much w swojej oborze. Zwycięży osoba, która zgromadziła ich najmniej!

Zawartość:

  • 107 kart,
  • ołówek,
  • notes punktacji,
  • instrukcja.

Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: